Jeśli twój komputer jest podłączony do intenetu, możemy udzielić Ci szybkiego wsparcia za pomocą
programów do zdalnego dostępu.
Wszystko co musisz zrobić to zainstalować klienta zdalnej pomocy.
Jeśli program TeamViewer Quick Support nie może połączyć się z internetem możemy zainstalować pełną wersję.
Link do pobierania
Można skorzystać także z oprogramowania AnyDesk.
Link do pobierania AnyDesk
Klient zdalnej pomocy nie jest aktywny przez cały czas i to ty decydujesz kiedy go uruchomisz. Zdalny dostęp jest możliwy dopiero gdy podasz hasło osobie udzielającej pomoc. Hasło zmienia się za każdym razem gdy uruchamiasz klienta zdalnej pomocy.
Pamiętaj że Twój komputer podłączony do internetu powinien być wyposażony w działające i aktualne oprogramowanie antywirusowe.
W przypadku braku możliwości pomocy zdalnej, możliwy jest dojazd do klienta.
Jeśli nie masz trwałego połączenia z internetem, rozważ połączenie tymczasowe przez modem GSM (np. telefon).